Tot sobre les PAU

Consulta la informació més completa sobre calendari, seus, horaris, etiquetes identificadores, resultats, reclamacions, etc.

[ 23/06/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) organitza, un any més, i a pesar del retard provocat per la pandèmia de la COVID-19, les proves d'accés a la universitat (PAU), que aquest 2020 tindran lloc els dies 7, 8 i 9 de juliol en la convocatòria ordinària, i el 8, 9 i 10 de setembre en l'extraordinària, segons l'horari establit. Excepcionalment, enguany, a causa de la crisi sanitària, la convocatòria ordinària no es realitzarà a la UPV, sinó als diferents centres que imparteixen batxillerat.

En la convocatòria ordinària, l’alumnat que es presente a la fase obligatòria està citat a la seu del seu tribunal a les 8.45 h del dia 7 de juliol, i ha de seguir les instruccions de la coordinació del centre on les realitzaran, mentre que l’alumnat que només s'examina de la fase voluntària ha d'acudir al centre assignat amb 45 minuts d'antelació a la primera prova que haja de realitzar. Una vegada allí, cada estudiant rebrà les etiquetes identificadores i el seu horari personalitzat.

Etiquetes identificadores: l'estudiant és responsable de custodiar-les. Ha de comprovar que les dades són correctes i utilitzar les etiquetes en cadascun dels exercicis. En aquestes figuren, a més, el nom d’usuària o usuari i la clau que li permet accedir al portal per a consultar les notes, així com realitzar totes les gestions relatives a les PAU i a la preinscripció.

Horaris personalitzats: l'estudiant ha de comprovar que no hi ha errors. En cas de detectar alguna dada incorrecta, ho ha de comunicar durant el matí del primer dia tant a la coordinació o la representació del seu centre, com al tribunal.

Resultats: els corresponents a la convocatòria de juliol es podran consultar en el portal a partir de les 14 h del divendres 17 de juliol del 2020, i els de setembre, a partir de les 14 h del dimecres 16 de setembre. Amb aquesta finalitat, l'estudiant ha d'usar el nom d’ usuari o usuària i la clau. Al mateix portal figuren les instruccions per a aconseguir noves claus si fora necessari.

A partir de l'endemà (en tots dos casos), l'estudiant pot imprimir des d'allí la targeta amb els resultats. La validesa de la targeta queda revocada automàticament en el cas que l'estudiant sol·licite una segona correcció d'algun exercici.

Revisions: en la convocatòria de juliol, poden sol·licitar-se els dies 18, 20 i 21 del mateix mes, a través del portal d'alumnat de la PAU. D'idèntica manera, poden demanar-se les corresponents a la convocatòria extraordinària els dies 17, 18 i 21 de setembre, i el termini s’acaba, en tots dos casos, a les 14 h de l'últim dia citat.

Resultats definitius: els corresponents a la convocatòria ordinària es donaran a conèixer el 24 de juliol, i els de l'extraordinària, el 22 de setembre.

Proves per a majors de 25 i de 45 anys: tindran lloc els dissabtes 5 i 12 de setembre. Les notes es publicaran el 16 del mateix mes, i després del període de reclamacions, el 22 de setembre, es publicaran les notes definitives.

Aquest estudiantat, així com el que vulga accedir a la universitat pel contingent d'experiència laboral, ha de preinscriure's al mateix temps que l’estudiantat que realitze la PAU al setembre, i pot optar als graus en les condicions habituals.

Preinscripció per a graus i dobles graus: el termini, per a l'alumnat amb resultats obtinguts en la convocatòria ordinària, és de l'1 al 22 de juliol. Al setembre, s'obrirà un segon termini de preinscripció, entre el 14 i el 21 de setembre, en el qual s'oferiran, per a l'alumnat presentat a les PAU, places només en aquells graus que tinguen vacants.

La preinscripció, a la Comunitat Valenciana, ha de realitzar-se telemàticament a través d'un assistent pertanyent a la Generalitat Valenciana.

Resultats de la preinscripció: els corresponents a la convocatòria de juliol es faran públics a partir del 28 de juliol, mentre que els de l'extraordinària de setembre es donaran a conèixer el 24 del mateix mes.

Després de les reclamacions, si n'hi ha, els resultats definitius de la convocatòria de juliol es faran públics el 2 de setembre, i els de l'extraordinària, l'1 d'octubre.

Més informació:

Novetats de les PAU 2020 (Generalitat Valenciana)

Novetats en la preinscripció 2020 (Generalitat Valenciana)

Simulador de notes

Ponderacions

Portal de l'alumnat

Futur alumnat UPV

Pàgina principal PAU - Generalitat Valenciana

Calendari general

Seus i centres assignats - convocatòria de juliol

Seus i centres assignats - convocatòria de setembre

Horaris