Serveis que prestem

Acords Convenis i Contractes

28/11/16
XVI Jornades d'Inspecciķ de Serveis en les Universitats

Els dies 24 i 25 de novembre es van celebrar les XVI Jornades d'Inspecció de Serveis en les Universitats en la Universitat d'Alcalá, abordant-se el tema de “La inspecció en la vida universitària”.

Entre les universitats assistents va estar la Universitat Politècnica de València, estant representada per l'Àrea de la Sotssecretaria General i el Servei de Normativa i Inspecció.

En aquestes Jornades Gonzalo López Belenguer, cap del Servei de Normativa i Inspecció va presentar la ponència “L'expedient disciplinari electrònic i la notificació a través de mitjans electrònics”, en la Taula Redona: L'ús de les noves tecnologies per la Inspecció de Serveis.

Així mateix, es va celebrar Sessió Plenària del Grup de Treball de les Inspeccions de Serveis en la Comissió Sectorial de la CRUE, aprovant-se la proposta de Reglament Intern i la constitució del Comitè Executiu.