- -
UPV
 

Serveis que prestem

Compromisos que assumim

Atenció a l'usuari

Normativa



Memòries del Servei

Mapes de processos

Acords Convenis i Contractes

 
23/09/15
Notícia
Estudi de l'enquesta de satisfacció sobre la qualitat dels serveis prestats per l'Oficina de la Secretaria General

En el dia d'hui s'han lliurat a l'Oficina de la Secretaria General els resultats de les enquestes de satisfacció sobre la qualitat dels serveis prestats

En el dia d'hui s'han lliurat a l'Oficina de la Secretaria General els resultats de les enquestes de satisfacció sobre la qualitat dels serveis prestats, sent els resultats dels descriptors valorats els següents:
  
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords, convenis i informació del Consell Social. Mitjana 6,83. Percentatge de satisfacció 93,4%.
 
Redacció o revisió de documents, control de legalitat i asessorament jurídic por part de l’Oficina de la Secretaria General. Mitjana 6,93. Percentatge de satisfacció 91,6%.
 
Legalització per a la protecció de dades personals a la UPV. Mitjana 6,32. Percentatge de satisfacció 83,7%.
 
Els resultats globals de l'Oficina de la Secretaria són una mitjana de 6,88 i un percentatge de satisfacció de 91,1%.

EMAS upv