- -
UPV
 

Serveis que prestem

Compromisos que assumim

Atenció a l'usuari

Normativa



Memòries del Servei

Mapes de processos

Acords Convenis i Contractes

 
17/07/14
Notícia
Estudi de l'enquesta de satisfacció sobre la qualitat dels serveis prestats per l'Oficina de la Secretaria General

En el dia d'hui s'han lliurat a l'Oficina de la Secretaria General els resultats de les enquestes de satisfacció sobre la qualitat dels serveis prestats

En el dia d'hui s'han lliurat a l'Oficina de la Secretaria General els resultats de les enquestes de satisfacció sobre la qualitat dels serveis prestats, sent els resultats dels descriptors valorats els següents:
 
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords, convenis i informació del Consell Social. Mitjana 6,79. Percentatge de satisfacció 98,4%.


Redacció o revisió de documents, control de legalitat i asessorament jurídic por part de l’Oficina de la Secretaria General. Mitjana 6,34. Percentatge de satisfacció 81,9%.


Legalització per a la protecció de dades personals a la UPV. Mitjana 5,03. Percentatge de satisfacció 61,2%.

Els resultats globals de l'Oficina de la Secretaria són una mitjana de 6,06 i un percentatge de satisfacció de 88,2%


EMAS upv