23/03/23
Convocatòria Agents d'Innovació 2023 de la AVI

Convocatòria de l'Agència Valenciana de la Innovació, Annex II, la línia 1 d'Agents d'Innovació.

La convocatòria de l'Agència Valenciana de la Innovació, recull en l'Annex II, la línia 1 d'Agents d'Innovació, l'objectiu de la qual és la contractació de persones la funció de les quals serà afavorir la investigació aplicada i orientada a resultats, el transvasament del coneixement cap a les empreses, així com promoure una col·laboració estable i a llarg termini entre els universos industrial/empresarial i científic/universitari. Inclou tant ajudes per a nous Agents d'Innovació (sublínia 1.1) com a manteniment (sublínia 1.2) dels quals han tingut ajuda i requereix una integració dels mateixos en les UCIEs secundades per AVI que ja existisquen en els seus instituts.

Més informació.