14/10/22
Notícia
Ajudes Contractes Accés investigador doctor en Estructures d'Investigació UPV (PAID-10-22)

Publicada la convocatòria d'Ajudes per a Contractes d'Accés de personal investigador doctor en Estructures d'Investigació de la Universitat Politècnica de València (PAID-10-22).

L'objectiu és ampliar i potenciar l'activitat investigadora dins del Programa Propi d'I+D+i del Vicerectorat d'Investigació (VINV) mitjançant el suport a la incorporació d'investigadors de gran potencial en els Grups i Estructures d'Investigació de la Universitat Politècnica de València.

Més informació.