11/10/22
Ajudes Contractes Predoctorals - SUBPR 1 (PAID-01-22)

Publicada la convocatòria d'ajudes per a contractes predoctorals per a la formació de doctors en el marc del programa d'ajudes del Vicerectorat d'Investigació de la Universitat Politècnica de València – Subprograma 1 (PAID-01-22).

El Vicerectorat d'Investigació fa pública la convocatòria d'ajudes per a contractes predoctorals per a la formació de doctors en el marc del programa d'ajudes del Vicerectorat d'Investigació de la Universitat Politècnica de València – Subprograma 1 (PAID-01-22).

L'objectiu és possibilitar a les Estructures d'Investigació, mitjançant la dotació de contractes per a la formació predoctoral de personal d'investigació, que complementen les convocatòries externes de formació de personal investigador, adaptant-les a les necessitats pròpies d'aquestes.

Més informació.