09/06/22
Convocatòria COMFUTURO en Centres Mixtos CSIC/UPV

La Fundació General CSIC ha obert una convocatòria per a la incorporació d'investigadors postdoctorals a centres o instituts del CSIC. Aquests centres poden ser centres del CSIC propis o mixtos amb universitats.

Es tracta de la convocatòria del nostre Programa ComFuturo (pertanyent al Programa COFUND de les accions Marie Skłodowska-Curie de la Comissió Europea). Llancem la convocatòria el passat 28 d'abril i romandrà oberta fins al 23 de juny a les 10.00 a.m. CEST.

En www.comfuturo.es i https://fgcsic.es/en/convocatoria-evento/call-comfuturo-third-edition/ estan disponibles les bases de la convocatòria, el formulari d'inscripció i la informació necessària per a realitzar la sol·licitud per part dels candidats elegibles (investigadors postdoctorals amb fins a 10 anys d'experiència postdoctoral i que no hagen residit o treballat a Espanya durant més de 12 mesos en els últims 3 anys a data de tancament de convocatòria; per a tots dos requisits es consideren unes certes excepcions, les quals estan reflectides en les bases).

Más información.