04/01/22
Convocatòria 2021 Sexennis Professorat Funcionari

Publicada convocatòria per la qual es fixa el procediment i termini de presentació de sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora per al professorat funcionari de carrera dels cossos docents universitaris.

S'ha publicat en el BOE de l'1 de gener de 2022, la convocatòria per la qual es fixa el procediment i termini de presentació de sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora per al professorat funcionari de carrera dels cossos docents universitaris. Els criteris específics per a cadascun dels camps d'avaluació s'han publicat en la pàgina web de la ANECA.

El termini de presentació és del 17 de gener al 7 de febrer de 2022. Els formularis i annexos seran emplenats i enviats per via telemàtica a través de la seu electrònica de ANECA.