23/09/21
Notícia
Ajudes Contratos Accés al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació (PAID-10-21)

Publicada la convocatòria de les Ajudes per a Contractes d'Accés al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació, en Estructures d'Investigació de la UPV (PAID-10-21).

El Vicerectorat d'Investigació fa pública la convocatòria de les AJUDES PER A CONTRACTES D'ACCÉS Al SISTEMA ESPAÑOL DE CIÈNCIA, TECNOLOGIA I INNOVACIÓ, EN ESTRUCTURES D'INVESTIGACIÓ DE LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA (PAID-10-21)

OBJECTE

Ampliar i potenciar l'activitat investigadora dins del Programa Propi d'I+D+i del Vicerectorat d'Investigació (VINV) mitjançant el suport a la incorporació d'investigadors de gran potencial en els Grups i Estructures d'Investigació de la Universitat Politècnica de València.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

El termini de presentació de sol·licituds comença l'endemà de la seua publicació i finalitza el 7 d'octubre de 2021 a les 14.00 hores.

Més informació.