23/09/21
Ajudes Contractes PREDOC UPV - SUBPR-1 PAID-01-21

Publicada convocatòria d'Ajudes per a Contractes Predoctorals per a la formació de doctors dins de Programa Propi de la Universitat Politècnica de València - Subprograma 1 (PAID-01-21).

El Vicerectorat d'Investigació fa pública la convocatòria d'AJUDES PER A CONTRACTES PREDOCTORALS PER A la FORMACIÓ DE DOCTORS DINS DEL PROGRAMA PROPI DE LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA – SUBPROGRAMA 1 (PAID-01-21).

OBJECTE

Possibilitar a les Estructures d'Investigació, mitjançant la dotació de contractes per a la formació predoctoral de personal d'investigació, que complementen les convocatòries externes de formació de personal investigador, adaptant-les a les necessitats pròpies d'aquestes.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

El termini de presentació de sol·licituds comença l'endemà de la seua publicació i finalitza el 14 d'octubre de 2020 a les 14.00 hores.

Més informació..