20/09/21
Convocatòria d'Expressions d'Interés

La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha llançat en el dia de hui una convocatòria d'expressions d'interés el termini del qual finalitza el pròxim dia 30 de setembre de 2021.

La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha llançat una convocatòria d'expressions d'interés el termini del qual finalitza el pròxim dia 30 de setembre de 2021.

Aquesta convocatòria es pretén identificar en el sistema valencià d'I+D+i investigadors i/o grups d'investigació que asseguren el desenvolupament de projectes que atenguen i minimitzen de manera efectiva i demostrable els efectes estructurals negatius derivats de la crisi provocada per la Covid-19.

La convocatòria i el formulari normalitzat estan disponibles en la pàgina web https://innova.gva.es/es/web/ciencia/convocatories-d-expressions-d-interes

La documentació es remetrà signada per la/l'investigador doctor responsable en l'execució del projecte al següent compte de correu: expresionesinteres_covidciucsd@gva.es

El termini de presentació està obert fins al 30 de setembre de 2021, i les propostes presentades hauran d'enviar-se en còpia al Vicerectorat per a una millor coordinació (vinv@upv.es).