01/07/21
Notícia
Convocatòria UPV - Requalificació del Sistema Universitari Espanyol. Margarita Salas, Maria Zambrano

L'objectiu d'aquesta convocatòria és fomentar el desenvolupament professional del personal docent i investigador, la formació de joves doctors i l'atracció de talent internacional. Tots ells són objectius fonamentals per a catalitzar la modernització del sistema universitari espanyol, per la qual cosa es tracta d'una gran oportunitat per al desenvolupament del capital humà de les universitats públiques.

El finançament concedit a la UPV per part del Ministeri d'Universitats és d'un import màxim de 9.983.127 euros, establida en l'RD 289/2021 i en l'Ordre UNI/551/2021

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al pròxim 16 d'agost

La convocatòria es divideix en tres modalitats:

A. Margarita Salas: formació de joves doctores

Ajudes per a la realització d'estades en una universitat/centre d'investigació diferent on va obtindre el doctorat. Si l'estada es realitza a l'estranger o en un organisme públic d'investigació, l'últim any ha de realitzar-se en una universitat espanyola, que pot ser la Universitat Politècnica de València. Dirigit a doctors que han obtingut el títol de doctorat en la UPV o bé els qui, havent obtingut el títol de doctorat en universitats privades espanyoles o en universitats o centres d'investigació estrangers (en aquest cas de nacionalitat espanyola) i que desitgen realitzar l'estada postdoctoral o incorporar-se l'últim any de l'ajuda en la UPV. Els candidats hauran de tindre com a màxim dos anys d'antiguitat com a doctor.

B. Requalificació del professorat universitari funcionari o contractat

Ajudes per al PDI de la Universitat Politècnica de València per a la realització d'estades en una universitat/centre d'investigació. Dirigides a les figures de Professor Titular d'Universitat, Contractat Doctor o Ajudant Doctor amb una antiguitat màxima de 10 anys. Les estades tindran una duració total d'un o dos anys, que podrà gaudir-se de forma continuada o dividit en dos períodes de sis mesos.

C. María Zambrano: atracció de talent internacional

Ajudes per a investigadors amb experiència internacional per a realitzar estades en la Universitat Politècnica de València.

Finançat per la Unió Europea. NextGenerationEU

La informació disponible sobre aquesta convocatòria en la UPV es podrà trobar

Convocatòria Requalificació UPV : Vicerectorat d'Investigació : UPV

Les consultes poden fer-se arribar via correu electrònic a: recualificacion@upv.es