17/05/21
Seminari en línia Horitzó Europa

"Seminari en línia sobre Horitzó Europa i Aspectes Transversals dels projectes d'I+D+i", preparat el mes de desembre passat 2020 per la Universitat de Múrcia, està disponible en obert per a tots els interessats.

El seminari consta de dos blocs:

1. Programa Horizon Europe 2021-2027: L'objectiu és aportar una visió clara de la nova estructura del programa Horitzó Europa i els seus diferents instruments.

2. Aspectes Transversals en els projectes d'I+D+i: Centrat en aspectes de gènere, ciència oberta, comunicació, disseminació i explotació de resultats, aspectes de propietat intel·lectual o temes ètics, i com aplicar-los de manera pràctica a les propostes de projectes d'I+D.

El seminari està organitzat en vídeos de 15 a 20 minutos de mitjana, i està accessible en el següent enllace https://www.um.es/web/centrodeformacion/contenido/formacion/seminario-online-horizonte-europa.

Aquesta activitat compta amb el cofinançament del Programa Operatiu FEDER de la Comunitat Autònoma de la Regió de Múrcia 2014-2020, línia d'Actuació 2: “Assessorament, cerca de socis i finançament de Projectes d'I+D+i internacionals".