12/09/19
Notícia
Subvencions del programa per a la promoció de la investigació científica GVA 2020. Projectes

En el DOGV del 6 d'agost, la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, ha publicat la convocatòria de subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació en la Comunitat Valenciana, per a l'exercici 2020.

ANNEXOS I TERMINIS EN SGI

Annex IX: Projectes d'I+D+i desenvolupats per grups d'investigació emergents, del 16 de setembre al 3 d'octubre.

Annex X: Subvencions per a grups d'investigació consolidables, del 23 de setembre al 10 d'octubre.

Annex XI: Prometeu, del 16 de setembre al 2 d'octubre.