03/05/19
Notícia
Convocatòria 2019 per a contractes d'accés al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació UPV SUB.1

Publicada la convocatòria de les ajudes per a la contractació d'accés al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació, en Estructures d'Investigació de la Universitat Politècnica de València. Subprograma 1.

El Vicerectorat d'Investigació, Innovació i Transferència fa pública la convocatòria de les ajudes per a la contractació d'accés al Sistema Espanyol de Ciència, Tecnologia i Innovació, en Estructures d'Investigació de la Universitat Politècnica de València. Subprograma 1.

OBJECTIU

Ampliar i potenciar l'activitat investigadora d'excel·lència dins del Programa Propi d'I+D+i del Vicerectorat d'Investigació, Innovació i Transferència mitjançant el suport a la incorporació d'investigadors de gran potencial en els Grups i Estructures d'Investigació de la Universitat Politècnica de València.

El termini de presentació de sol·licituds comença l'endemà de la seua publicació i finalitza el 7 de juny de 2019 a les 14.00 hores. La formalització de sol·licituds es realitzarà a través de l'aplicació AGORA.