01/03/19
Convocatòria AVI-Agents d'Innovació

Convocatòria de l'Agència Valenciana de la Innovació, línia 1 d'Agents d'innovació.

En la convocatòria de l'Agència Valenciana de la Innovació, es recull en l'Annex II, la línia 1 d'Agents d'innovació, l'objectiu de la qual és la contractació de persones la funció de les quals serà afavorir la investigació aplicada i orientada a resultats, el transvasament del coneixement cap a les empreses, així com promoure una col·laboració estable i a llarg termini entre els universos industrial/empresarial i científic/universitari.

Segons indica la convocatòria la Universitat pot presentar fins a 3 sol·licituds en aquesta línia. Amb la finalitat que la Universitat puga seleccionar les propostes, si esteu interessats en aquesta convocatòria, haureu d'enviar abans del 6 de març a les 14.00 h, la següent documentació:

- Pla de treball segons el format normalitzat de la AVI (Enviar al correu ayudaspublicas@sgi.upv.es).

Només es podrà presentar una proposta per investigador responsable. La priorització de les sol·licituds es farà tenint en compte l'últim VAIP vigent (2017) , d'aquest investigador.