26/02/19
Notícia
Convocatòria interna per a Projectes d'Investigació en Salut, modalitat Desenvolupament Tecnològic

S'ha publicat en la pàgina web del Vicerectorat d'Investigació, Innovació i Transferència la convocatòria interna per a Projectes d'Investigació en Salut, modalitat Desenvolupament Tecnològic, de l'Institut de Salut Carles III. La Universitat només pot presentar una proposta en aquesta convocatòria.

Es dirigeix cap a projectes de caràcter aplicat, impulsant-los en la seua fase de desenvolupament, l'objectiu del qual siga promoure la innovació en els centres assistencials del Servei Nacional de Salut i la transferència de solucions innovadores, així com la generació de beneficis per a la comunitat, permetent al mateix temps establir aliances entre entitats d'investigació i empreses del sector farmacèutic, biotecnològic i de tecnologies mèdiques i sanitàries. Serà obligatòria la vinculació del projecte amb empreses o altres entitats públiques o privades interessades en el desenvolupament i els resultats d'aquests.

La documentació a presentar és la següent:
- Memòria del projecte (model normalitzat de la convocatòria del ISCIII)
- Declaració d'Interés Empresarial (model normalitzat ISCIII)
- Relació d'investigadors participants en la proposta.
- Proposta de signatura de subvenció.

El termini per a presentar sol·licituds en el Servei de Gestió de la I+D+i finalitza a les 14.00 del 5 de març de 2019.

Més informació en la web del VIIT, i consultes en el correu ayudaspublicas@sgi.upv.es