Accés a notificacions que afecten un òrgan de govern o estructura de gestió
La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, preveu que l'administració puga avisar de l'existència de notificacions. Per això, quan s'inicia un procediment, a més d'indicar el mitjà electrònic pel qual es desitja ser notificat, és necessari indicar l'adreça de correu electrònic, el mòbil o tots dos, a fi que es reben els avisos de notificació mitjançant correu electrònic o SMS (encara que la falta d'avís no priva d'efectes la notificació).
L'accés a les notificacions posades a la disposició de la Universitat Politècnica de València com a persona jurídica, encara que vagen adreçades a un òrgan de govern o estructura de gestió, se centralitza al Servei de Administració Electrònica i Transparència.
Des del Servei de Administració Electrònica i Transparència es comprova periòdicament l'existència de notificacions en les plataformes de notificació més rellevants:
Les notificacions existents en aquestes plataformes, posades a la disposició de la Universitat Politècnica de València, es descarreguen i registren electrònicament amb destinació a l'òrgan responsable d’aquesta o a l'òrgan jeràrquicament superior.
Només s’accedeix a qualsevol notificació posada a la disposició de la Universitat Politècnica de València en plataformes de notificació diferents de les anteriors després de la sol·licitud prèvia de l'òrgan responsable de la tramitació.
Procediment d'accés a notificacions electròniques posades a la disposició de la UPV