03/11/08
Nova versió d'intranet per a alumnat
S'ha activat la nova versió d'intranet per als alumnes de la Universitat, en què s'inclouen, entre altres millores, el canvi d'imatge i la reestructuració d'informació.
Des d'avui pots accedir a la nova versió de la intranet corporativa, en què s'inclouen, entre altres millores, el canvi d'imatge i la reestructuració d'informació. Inicialment, aquesta migració és voluntària fins a l'1 de desembre 2008, i per això s'han habilitat dues opcions diferents en la pàgina d'accés a aquesta: - La primera, que pots utilitzar únicament en una sessió, i que senzillament et permetrà testar-ne l'aspecte i les funcionalitats, - i la segona, que et permetrà accedir definitivament a aquesta nova versió. Entre els principals avantatges que pots trobar, n'hi ha els següents: 1. Una barra d'eines amb accessos directe a les opcions principals. 2. Botó de Cerques. 3. Botó de vista clàssica, que et permet veure la informació amb la versió anterior de la intranet. 4. Apartat de Favorits. 5. Apartat de Consells i trucs. 6. Botó d'accés a GREGAL (sistema de gestió de sol'licituds i incidències informàtiques). Pots obtenir més informació d'aquesta versió en: Novetats, preguntes i ajuda.