- -
UPV
 
Reclamació de qualificacions
Servicio de Alumnado - Campus de Alcoy Evaluación Reclamació de qualificacions  ...

Procediment per a la presentació de reclamacions sobre qualificacions d'actes d'avaluació o qualificacions finals d'assignatura o TFG/M:

La Normativa de Règim Acadèmic i Avaluació de l'Alumnat assenyala en el seu article 19 apartats 4 i 5 que les reclamacions sobre actes d'avaluació hauran de presentar-se en els registres oficials de la UPV, aportant còpia registrada en l'ERT, en el termini de 8 dies hàbils a comptar des de l'endemà al de la data de revisió que consta en el document acreditatiu.

Els estudiants que desitgen presentar una reclamació sobre la qualificació d'un acte d'avaluació o sobre la qualificació final de l'assignatura, hauran de fer-ho a través de la seu electrònica de la UPV, mitjançant la presentació d'una sol·licitud genèrica, indicant en l'assumpte: RECLAMACIÓ QUALIFICACIÓ. Una vegada dins de la seu electrònica UPV, accedir al següent enllaç:


Aquesta sol·licitud ha de dirigir-se a l'Estructura Responsable del Títol (Escoles o Facultats) on s'imparteixen els estudies.

En cas que es tracte d'estudis de màster universitari l'estructura responsable del qual de títol siga diferent d'un centre, la reclamació haurà de dirigir-se al Servei d'Alumnat, des d'on es remetrà al seu destí.

El procediment complet es pot revisar en el següent esquema:



EMAS upv