Concert de música de cambra. Dimarts, 16 d'abril

Interpretació dels grups guardonats en el VI Concurs de Música de Cambra 2024

El campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) i els Conservatoris Professionals de Música “Rafael Talens Pelló” de Cullera, “Josep Climent” d'Oliva i “Josep Melcior Gomis” d'Ontinyent tornen a acostar la música de cambra al públic universitari i a la societat en general.

En aquesta ocasió, els quatre centres han organitzat un concert en el qual actuaran els grups guardonats, amb el primer i segon premi, en el VI Concurs de Música de Cambra convocat per cada conservatori professional de música.

Però abans de l'actuació, s'ha programat una visita a les instal·lacions del campus, en concret, a la sala anecoica i a la de reverberació, dirigida a l'alumnat dels conservatoris de música.

El concert de música de cambra tindrà lloc el dimarts, 16 d'abril, a les 19.00 hores, a l'Aula Magna del campus de Gandia.

Entrada lliure i gratuïta fins a completar aforament.

(12/04/2024)