Beques del Ministeri

Termini de sol·licitud d'ajudes per a cursar estudis de grau i màster, obert fins al 10 de maig

La convocatòria general de beques i ajudes a l'estudi per al curs 2024-2025 ja está oberta.

Com en la convocatòria anterior, s'hauran d'emplenar una sèrie de dades provisionals, que es podran modificar més endavant, i hauràs de proporcionar-les encara que no sàpigues les notes que obtindràs aquest curs, què estudiaràs el que ve o si continuaràs o no la formació.

La principal novetat d'aquesta convocatòria és la pujada del 5% en els llindars de renda, que permetrà que més estudiants accedisquen a una beca. Això se suma a les millores incorporades en cursos anteriors com l'increment de 1.600 a 2.500 euros en les beques de residència.

Per a estudiants amb necessitat específica de suport educatiu, la principal novetat és la reducció del percentatge de discapacitat que és necessari acreditar per a sol·licitar aquestes ajudes, que passa del 33% al 25%.

Les beques tenen un pressupost de 2.535 milions d'euros i es calcula que vora un milió d'alumnes podran obtenir una beca que els permeta continuar els estudis.

Les ajudes per a estudis de grau i màster es podran sol·licitar fins al 10 de maig a través de la seu electrònica del Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports.

(26/04/2024)