Torneig Intercampus UPV

Edició especial 30 aniversari del Campus de Gandia

Amb motiu de la commemoració del 30 aniversari de l'escola, el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) tornarà a acollir el campionat esportiu Torneig Intercampus. La finalitat d'aquesta trobada, que tindrà lloc l'11 d'abril, és fomentar les relacions entre els tres campus de la UPV -Alcoi, Gandia i Vera- a través de l'esport.

El campionat constarà d'una única jornada en la qual s'enfrontaran les seleccions esportives dels tres campus universitaris, en les modalitats masculina i femenina de bàsquet, futbol sala i voleibol.

A més, enguany s'han organitzat diverses activitats paral·leles (tenis de taula, escacs, ball…) a les quals pots sumar-te i participar al costat d'altres estudiants de la UPV.

Recorda, 11 d'abril, Torneig Intercampus UPV. Festa de l'esport i lliurament de trofeus al Campus de Gandia.

Per a més informació, consulta la pàgina web del Servei d'Esports.

(28/03/2024)