El campus en falles

Les falleres majors de Gandia han visitat el campus

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) s'ha sumat a la celebració de les Falles 2024 amb un gran acte faller.

I és que, coincidint amb la commemoració del 30 aniversari de l'escola, la Fallera Major i la Fallera Major Infantil de Gandia, Marta Lozano i Daniela Serralta, han visitat les instal·lacions del centre universitari. Ací van ser rebudes per l'equip directiu de l’escola i membres de l'equip rectoral de la UPV.

La jornada fallera també va ser seguida per l'alumnat i el personal del campus. Així com per l'alcalde de la ciutat, José Manuel Prieto, i representants del govern local que es van desplaçar fins al centre universitari.

La visita va finalitzar amb el tret d'una mascletà, a càrrec de la Pirotècnia Peñarroja, que va congregar desenes de persones al costat de l'aparcament del campus.

(15/03/2024)