Falles 2024

Una gran mascletà per a commemorar el 30 aniversari del campus

Ja estem en falles. I el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ho celebra, coincidint amb el 30 aniversari de l'escola, demà, dimecres, amb una gran mascletà.

A més, la Fallera Major i la Fallera Major Infantil de Gandia, Marta Lozano i Daniela Serralta, acompanyades de les seues corts d'honor, visitaran les instal·lacions del centre universitari.

La Pirotècnia Peñarroja serà l'encarregada de disparar aquesta mascletà (a les 14.00 hores, en l'aparcament del campus) que obri la setmana fallera a la qual s’afegeix el campus. Una celebració declarada Bé d'Interés Cultural en 2015, reconeguda Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la UNESCO en 2016 i nomenada Festa d'Interés Turístic Nacional recentment.

Per a fer boca i gaudir d’aquesta jornada fallera, des de les 13.00 hores se servirà una xocolatada a la terrassa de la cafeteria del campus. T'esperem!

(08/03/2024)