“Continuem treballant per tal d’arribar a tot l'estudiantat"

“Continuem treballant per tal d’arribar a tot l'estudiantat

Esther Saiz Valero, repeteix per segon any consecutiu al capdavant de la Delegació d'alumnes

“La millora de la Casa de l'alumne perquè l'estudiantat tinga un lloc acollidor on reunir-se, la celebració d'una gran activitat per a commemorar el 30 aniversari del Campus de Gandia i a la qual Vera i Alcoi puguen vindre per a conéixer el nostre campus i, per descomptat, continuar treballant per a arribar a tot l'alumnat”. Aquests són els tres grans assumptes en els quals “tenim posat el focus”, apunta Esther Saiz Valero, delegada d'estudiants del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Després de revalidar el seu càrrec al capdavant de la Delegació d'estudiants del Campus de Gandia, Esther -alumna de quart curs del Grau en Ciències Ambientals- reconeix que “va ser la resposta a les activitats que vam fer durant el curs passat i el suport de l'equip”, el fet que la va animar a presentar-se de nou a les eleccions a delegada.

“Un pilar fonamental”

Però perquè vaja a més la tasca iniciada, exerceixen un paper molt important tant els delegats de cada classe com els mateixos estudiants. Sense oblidar-nos de totes i cadascuna de les persones que aquest 2024 formen part de l'equip de la delegació. “Des de Sandra Brutscher com a coordinadora de Vida Universitària; Astrid Lázaro, coordinadora d'Acadèmiques; Valeria Orsillo al càrrec de Comunicació; Maryam Haidala pilotant Esports; Altea Mestre, coordinadora d'Equitat fins als meus companys de la directiva: Antoni Mariscal com a subdelegat i Pablo Meana com a secretari o col·laboradors com Natalia Navarro, Axel Martínez, Mario Arellano, Glen Hernandis... i molts més que conformen el meravellós equip de delegació, que des que estic en aquesta universitat és la primera vegada que tenim gent de tots els graus en l'equip”. Elles i ells, assegura Esther, “són un pilar fonamental perquè tot isca endavant”.

Després de participar en la recepció a les delegacions d'estudiants -celebrada en Vera i presidida pel rector José E. Capilla- “estem treballant de gom a gom perquè el dia del Patró torne a ser un èxit i estem organitzant més coses per a la resta del curs, com a formacions en matèria de normatives i mestrals per a estudiants i molt més que anirem anunciant en les nostres xarxes socials”, avança la delegada d'estudiants del Campus de Gandia.

(01/03/2024)