Arriba una nova ediciķ del Trash Cut Film Festival

El certamen de curtmetratges de molt baix pressupost organitzat per estudiants

Apunta en l’agenda, dimecres, 13 de març. Torna el Trash Cut Film Festival al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV). El certamen de curtmetratges de molt baix pressupost coordinat per estudiants del Grau en Comunicació Audiovisual

Per vuité any se celebra aquest festival, “seguint amb la dinàmica de les últimes edicions, un festival basat en el cinema de baix pressupost, rodat amb molt poc material, sense pretensions i animant  tots l’estudiantat a participar”, afirmen des de l'organització de l'esdeveniment.

El Trash Cut Film Festival “va nàixer l'any 2016 de la mà de dos alumnes que buscaven proporcionar una activitat divertida i diferent per a l'alumnat de Comunicació Audiovisual”. Des de llavors, el concurs ha anat evolucionant, “però mantenint un factor comú: l'aprenentatge de l'estudiant en la matèria i  la diversió de fer allò que més li agrada, ajuntar-se amb els seus amics i passar-ho bé”.

En cada edició, el festival conclou amb una gala en la qual es projecten els curts, prèviament seleccionats, i s'entreguen els premis a millor actor, millor actriu, millor banda sonora, millor fotografia, millor guió, millor muntatge, millor pòster, millor producció, millor curt del jurat i millor curt del públic.

Així que, no et perdes la projecció dels curtmetratges seleccionats i el lliurament de premis del VIII Trash Cut Film Festival en la gala que se celebrarà el dimecres, 13 de març, a partir de les 18.00 hores, a l'Aula Magna del Campus de Gandia.

(08/03/2024)