10 anys del blog UPV Gandia Cičncia

Les deu entrades més llegides durant aquesta dècada

Amb la finalitat de “potenciar l'interés i facilitar l'acostament de la societat a la ciència i a la investigació, així com el foment de la transferència de coneixement, es va posar en marxa el blog de ciència del Campus de Gandia”, recorda la tècnica Pilar Sánchez.

UPV Gandia Ciència, que ha complit deu anys aquest 2024, ha comptat des dels seus inicis “amb la col·laboració dels diferents equips directius del Campus de Gandia” i ha acostat “l'activitat en R+D desenvolupada al campus universitari de la UPV”.

A través d'aquest canal de divulgació “compartim notícies d'interés tecnològic, social, la celebració de congressos, esdeveniments i tota classe d'accions de caràcter divulgatiu i científic que es duen a terme al campus”. I és que, “volem ser un espai per a connectar amb les persones que els apassiona el món de la ciència”, indica Pilar Sánchez.

Les deu notícies més llegides

UPV Gandia Ciència arreplega també “les fites més destacades en investigació i divulgació científica del Campus de Gandia que han marcat un abans i un després en la història del campus universitari”.

Pel seu aniversari, el blog de ciència del Campus de Gandia ha recopilat les deu entrades més llegides durant aquests deu anys:

1.Com superem la mort Jon Snow en la cinquena temporada de Joc de Trons

2.La importància de la ciència en la societat

3.Què és la química, professor White?

4.El trobarem a faltar, doctor Cooper

5.Dibuixos animats per a acostar els escacs als més xicotets

6.El turisme pesquer i la pesca-turisme, una nova oportunitat per a la pesca artesanal i el turisme

7.La tesi doctoral de l'investigador Noé Jiménez, premiada per la seua excel·lència