“Miradas”, setena ediciķ de TEDxUPValčncia

Segueix l'esdeveniment de l'1 de març des del Campus de Gandia

Sota el títol “Miradas”, arriba la setena edició de TEDxUPValència. Aquest programa, que combina conferències, entreteniment i disseny, torna per a “compartir grans idees”.

Per a l'ocasió, es comptarà amb destacats ponents, “experts en diferents camps perquè ens compartisquen les seues mirades i així poder entendre millor la realitat i els reptes de la nostra societat”, ha apuntat l'organització de la trobada.

Entre els oradors d'enguany figuren Fernando Estellés, Mar García, Rosa Porcar o Viviendo del Cuento. Així com, Francesc Coello, cofundador de Faraday Rocketry UPV, equip d'investigació estudiantil dedicat al disseny, construcció i llançament de coets sonda; Francisco Hidalgo, director general de Dacia a Espanya des de l'any 2020 i Sonia Machause, doctora en Arqueologia, ha participat en excavacions arqueològiques en diversos països i la seua investigació se centra en les pràctiques rituals de les societats ibèriques.

També participaran Óscar Pastor, catedràtic i director del Centre d'R+D en Mètodes de Producció de Programari (PROS) de la UPV, lidera una línia d'investigació molt prometedora que aplica modelatge conceptual en bioinformàtica i enginyeria biomèdica; María Vargas, enginyera agrònoma i doctora per la UPV, els resultats de la seua activitat investigadora han contribuït a avançar en el coneixement sobre materials d'envasament biodegradables actius capaços d'augmentar la vida útil dels aliments i Ensamble Musical Contemporáneo, equip de Generació Espontània que fomenta el treball d'acoblament musical, des de la idealització i composició dels arranjaments, fins a la presentació i interpretació final en diversos esdeveniments i escenaris.

Recorda, TEDxUPValència se celebrarà el dia 1 de març, de 16.00 a 21.00 hores, a l'Auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles Arts de la UPV i podrà seguir-se en directe, de manera gratuïta, des de la Sala de Conferències del Campus de Gandia.

Tens més informació en la pàgina web de l'esdeveniment: www.tedxupvalencia.com

(23/02/2024)