Ruta a l'ocupaciķ

El programa que acompanya a l'estudiant en el camí a l'ocupabilitat

Una nova aposta per l'ocupabilitat de l’alumnat aterra a la Universitat Politècnica de València (UPV). Es tracta de Ruta a l'Ocupació, un programa d'acompanyament de la mà del Vicerectorat d'Ocupació i Formació Permanent i el Vicerectorat d'Estudiants i Emprenedoria de la UPV.

Tres fases

Ruta a l'Ocupació naix per a donar resposta a les necessitats de l'alumnat de la UPV que mira cap al seu futur més pròxim, amb l'objectiu d'una ràpida inserció en el món laboral a través de tres fases dirigides a estudiants de diferents cursos de grau.

En la primera fase, oberta per a l’alumnat des de primer curs, es presenten les activitats i els serveis que ofereix la UPV per a millorar l'ocupabilitat, per mitjà d'una acció formativa de 20 hores de duració que es realitza a través de PoliformaT.

La fase dos de Ruta a l'Ocupació està dirigida a estudiants de grau que ja estiguen en segon o en cursos més avançats. La finalitat d'aquesta fase és la formació per a l'ocupabilitat per mitjà de l'adquisició de les estratègies i els coneixements necessaris per a preparar la cerca de pràctiques i ocupació.

I l'última fase, dirigida a l’alumnat a partir de tercer curs, consisteix en la realització del quadern de Ruta a l'Ocupació, per a reflexionar sobre l'objectiu professional i obtindre les ferramentes necessàries per a iniciar la inserció laboral.

Pots trobar més informació sobre Ruta a l'Ocupació UPV, en aquest enllaç.

(23/02/2024)