Música, so i imatge

Sisena trobada d'estudiants de música al campus universitari

La música, el so i la imatge han tornat a ser els protagonistes de la sisena edició de la trobada que organitzen el Conservatori Professional de Música Rafael Talens Pelló de Cullera, el Conservatori Professional de Música Josep Climent d'Oliva i el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

A més, en aquesta ocasió, “han coincidit al campus universitari de la UPV dos conservatoris i el Centre d’Estudis Musicals Mestre Arnau de Tavernes de la Valldigna”, ha subratllat el director del Campus de Gandia, Jesús Alba.

En el marc d'aquesta jornada, l’alumnat dels centres de música han tingut l'oportunitat de participar en la conferència impartida per la professora Romina del Rey i en les activitats dutes a terme en les cambres acústiques del campus.

Amb aquest tipus d'accions, es busca intercanviar els coneixements de les institucions participants, amb xarrades sobre tècniques en acústica. Així mateix, permeten la trobada d’estudiants dels conservatoris professionals de les comarques de la Ribera i la Safor, i la seua visita al campus universitari més pròxim.

Aquesta jornada “Música, so i imatge”, com ja és habitual, ha finalitzat amb un concert a càrrec de l’alumnat del Conservatori Professional de Música Rafael Talens Pelló de Cullera i del Conservatori Professional de Música Josep Climent d'Oliva.

(09/02/2024)