Programa de Doctorat Cičncia i Tecnologia Marina i Costanera

Reunió informativa amb estudiants i el professorat del campus

Estudiants i investigadors han participat en la sessió informativa sobre el Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Marina i Costanera que ha acollit el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Com ha explicat el coordinador del programa, Rubén Picó, “hem organitzat aquesta jornada per a resoldre les qüestions plantejades pel professorat davant la nova normativa universitària i els possibles canvis en els estudis de doctorat. Així mateix, hem informat l'alumnat del programa de doctorat i a estudiants de màster”.

Des de l'Escola de Doctorat, la seua directora, Lynne Yenush, ha apuntat que “el propòsit de la visita és aclarir els dubtes del professorat, la comissió acadèmica, doctorands i acostar l'equip directiu de l'Escola a tots els interessats a cursar aquest Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Marina i Costanera”. A més de Yenush, Javier Martínez i Esther Pla, cap administratiu i tècnica de l'Escola, respectivament, s'han encarregat d'explicar les últimes actualitzacions i respondre als dubtes plantejats en la sessió informativa.

Primer programa de doctorat al Campus de Gandia

El Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Marina i Costanera que ofereix l'Escola de Doctorat de la UPV, actiu des del curs 2022-2023, “és gestionat per una comissió acadèmica integrada per personal investigador expert i de prestigi del Campus de Gandia, de l'Institut d'Investigació per a la Gestió Integrada de Zones Costaneres (IGIC) i de científics pertanyents a altres estructures d'investigació de la UPV”, ha recordat el seu coordinador, Rubén Picó.

Aquest programa té per objecte la formació de doctors amb vocació investigadora “en els diferents aspectes científics i tecnològics claus per a la gestió efectiva i sostenible de les zones marines i costaneres”. En aquest context, el Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Marina i Costanera compta amb diverses línies d'investigació per a promoure “l'avanç de nous procediments, metodologies i tècniques que faciliten una millor gestió de l'entorn litoral i medi marítim, considerant tant els aspectes sociològics, ecològics i ambientals, com l'eficiència en la gestió de recursos”.

Per a més informació sobre el Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Marina i Costanera, podeu consultar aquest enllaç.

(06/02/2024)