Concert 30 aniversari

El Campus de Gandia inicia la celebració dels seus 30 anys

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) celebra el seu 30 aniversari. Per a l'ocasió, s'ha constituït una comissió -integrada per representants de l'Ajuntament de Gandia, de la UPV i de l'equip directiu del campus- encarregada de coordinar les activitats commemoratives que es duran a terme durant tot el 2024.

Com ha indicat el director del Campus de Gandia, Jesús Alba, “aquesta comissió aferma els vincles amb l'ajuntament de la ciutat de Gandia i visualitza el gran interés que mostra per la nostra universitat”.

El primer dels actes programats per a celebrar les tres dècades que complix el Campus de Gandia és el concert a càrrec de la Banda Simfònica UPV que tindrà lloc el divendres, 26 de gener. Serà en el Teatre Serrano de Gandia, a les 19.30 hores.

El programa d'activitats del 30 aniversari del Campus de Gandia inclou, “a més de concerts, visites al campus universitari, exposicions, representacions teatrals…, seran gratuïtes i obertes al públic en general”.

Recordeu, concert de la Banda Simfònica UPV, divendres, 26 de gener, a les 19.30 hores, en el Teatre Serrà de Gandia. L'entrada és gratuïta.

(12/01/2024)