UPV SIRVE

El Pla estratègic ofereix a la comunitat universitària un marc de participació per a construir col·lectivament el futur

La Universitat Politècnica de València (UPV) presenta la web del Pla estratègic 2023 – 2027 UPV SIRVE, www.upv.es/sirve, amb l'objectiu d'impulsar la seua difusió a la comunitat universitària i també la participació.

UPV SIRVE vol ser el marc de coordinació que facilite que cada acció i projecte de la universitat s'alinee amb el compromís de la institució amb l'excel·lència educativa i el progrés sostenible.

Un pla en construcció

La comunitat universitària és la promotora del canvi i la generadora d'idees del Pla UPV SIRVE. Per això, més de 200 persones (PDI, PAS, integrants del Consell Social, estudiants) i també entitats externes participen, a través de diferents comissions, en el desenvolupament d'aquest pla.

La Comissió del Pla Estratègic, constituïda per representants dels diferents col·lectius i unitats de la UPV, ha sintetitzat les prioritats i objectius estratègics, assumint els diferents escenaris en què la Universitat es pot trobar en el període 2023-2027.

Cadascuna de les accions del Pla disposa d'una assignació econòmica en el pressupost de la UPV.

Invitació a participar

UPV SIRVE se centra en cinc metes: sostenibilitat, internacionalització, rellevància, vitalitat i excel·lència i té com a lema “Actua, connecta, avança. Construïm un demà millor”, una invitació a la comunitat universitària a participar en aquest viatge transformador i fer la seua aportació a la construcció col·lectiva del futur.

“Volem que cada integrant de la comunitat universitària puga revisar el Pla i fer arribar les seues propostes i observacions, des del seu àmbit de coneixement de l'organització. Així aconseguirem que les accions siguen més eficients i els indicadors operatius responguen millor a la realitat”, explica la directora d'Àrea del Pla estratègic, Elena de la Poza.

Les iniciatives que es desenvoluparan l'any 2024 permetran avançar en la implementació del Pla UPV SIRVE i en l'assoliment dels objectius i, per tant, dels indicadors. “El gener del 2024 continuarem amb el desplegament del Pla constituint els equips de treball encarregats d'executar les iniciatives estratègiques”.

Si estàs treballant en iniciatives que contribueixen a aconseguir algun dels objectius estratègics de la UPV i vols formar part dels equips de treball Estratègia UPV 2023-2027, escriu un correu electrònic a upv_sirve@upv.es.

(01/01/2024)