Renovaciķ segell SICTED

Compromís amb la qualitat i la millora contínua

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) continua treballant cap a l'excel·lència. El centre universitari ha obtingut la renovació del segell Compromís de Qualitat Turística com a “espai per a turisme de reunions” del Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destinacions (SICTED).

Aquest distintiu, promogut per la Secretaria d'Estat de Turisme (SETUR) amb el suport de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), acredita el compromís del campus universitari amb la qualitat turística i la millora contínua.

Com ha apuntat el seu director, Jesús Alba, “el Campus de Gandia de la UPV té una llarga experiència organitzant i acollint jornades, trobades i congressos. Per això es va treballar per tal d’aconseguir el segell SICTED, que és garantia d'un compromís de qualitat turística”. A més, Alba ha recordat que ja, “l'any 2017, es va aconseguir aquest distintiu. I la seua renovació, cinc anys després, confirma la consolidació d'un treball de millora contínua i que el nostre compromís amb la qualitat turística continua sent una prioritat”.

Sistema de qualitat diferent

El distintiu Compromís de Qualitat Turística és el suport que acredita el compliment dels requisits establits en la metodologia, ajudant a millorar la gestió interna del servei turístic. Aquest segell reconeix l'esforç i el compromís amb la qualitat i la millora contínua, alhora que distingeix el servei turístic davant de la competència.

El distintiu té validesa biennal, encara que està condicionat a una avaluació anual de seguiment que garanteix els estàndards de qualitat.

Existeix una àmplia xarxa de serveis turístics SICTED al llarg de la geografia nacional que han sigut distingits amb el distintiu Compromís de Qualitat Turística. Aquest segell és una oportunitat de millorar la competitivitat i la qualitat del turisme, un sector clau per a la nostra economia.

(29/12/2023)