Next2U

Presentació dels programes de voluntariat al campus universitari

La Fundació Next2U ha presentat els seus programes de voluntariat a l'alumnat del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV). Aquesta organització de caràcter social i sense ànim de lucre va sorgir com a resposta a les necessitats que realitza l'associació Bunyoleres sense fronteres, amb la finalitat de brindar suport i col·laboració per a abordar diversos desafiaments socials.

Entre les iniciatives presentades destaca l'apadrinament d'universitaris amb dificultats econòmiques, brindant-los suport per a la seua educació i formació. També, la posada en marxa d'accions concretes per a assegurar la inserció laboral i social de les persones. Així com el Projecte Protein, que té com a objectiu proporcionar les proteïnes necessàries per al menjador social de Gandia.

A més dels programes Clean, per a la neteja de les nostres costes i Flags, per la seguretat dels banyistes.

(17/11/2023)