Comunica2

Torna el Congrés Internacional de Comunicació i Tecnologia, del 22 al 24 de novembre

La XII edició del Congrés Internacional de Comunicació i Tecnologia, Comunica2, se celebrarà els dies 23 i 24 de novembre de 2023, i el dia 22, en la seua versió en línia per a comunicacions, al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV). Enguany s'abordaran temes tan importants com la intel·ligència artificial, la marca personal, les campanyes d'èxit en TikTok, com canvia la manera de comunicar-nos o com explicar les notícies en un minut.

“Tenim ponents de nivell nacional i internacional que ens explicaran què està passant en l'àmbit de la comunicació i amb assumptes tan d'actualitat com TikTok o intel·ligència artificial, és a dir, tot allò que qualsevol persona necessitaria saber d’aquest aspecte”, ha manifestat Marga Cabrera, codirectora del congrés.

Per a Rebeca Díez, també codirectora del congrés, la pretensió és “portar l'actualitat al Campus”.

Per altra banda, la regidora delegada d'Universitats de l’Ajuntament de Gandia, Elena Moncho, ha valorat el congrés com una iniciativa que va més enllà de la repercussió en xarxes, ja que implica obrir una finestra al món i associar Gandia “amb algun dels valors que ens identifiquen: ser una ciutat educadora que és referent a l'àmbit de la comunicació en línia i les noves tecnologies”. “Gràcies a aquest congrés ens consolidem com a espai de referència en l'organització de trobades o congressos que suposen avanços en el coneixement i en les nostres maneres de relacionar-nos”, ha afegit.

A més, l'edila ha declarat el seu compromís, el del govern municipal i el de l'alcalde, de “mantindre l'estreta relació que ens uneix amb la Universitat, per a continuar desenvolupant sinergies que aporten a la societat coneixement, formació i entreteniment”.

Finalment, durant la presentació del congrés, Lucía García, coordinadora de la iniciativa amb Pablo Estornell, ha explicat que Comunica2 suposa “una oportunitat per als més de 30 alumnes que ens hem implicat en el projecte. Estem aprenent molt durant els últims mesos i aquesta setmana es culmina tot. Podrem compartir inquietuds amb professionals i persones de primer nivell i això ens ajuda a créixer i aprendre”.

Consulteu el programa de la nova edició del Comunica2, XII Congrés Internacional de Comunicació i Tecnologia, en https://comunica2.webs.upv.es/.

(20/11/2023)