Preinscripciķ de māsters 2024-2025: fase 0

Dirigida a estudiants amb titulació estrangera sense nacionalitat ni residència a la Unió Europea

Amb l'objectiu de facilitar l'accés de l'alumnat no europeu, la Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert la fase 0 per a la preinscripció als màsters universitaris que començaran al setembre del 2024 (curs 2024-2025).

La fase 0 és exclusiva per a l'alumnat amb titulació estrangera que no té nacionalitat de la Unió Europea ni residència legal en cap dels països que la componen.

Permet realitzar la preinscripció i rebre l'acceptació, si és el cas, amb mesos d'antelació per a facilitar així les gestions associades a la mobilitat (visats, allotjament, etc.).

Aquesta fase d'inscripció estarà oberta:

- fins al 15 de febrer del 2024, en el cas dels màsters que també participen en fase 1.

- fins al 30 de maig del 2024, en el cas dels màsters que també participen en fase 2.

El tràmit de realitzar l'estudi de l'equivalència de les titulacions estrangeres per a accedir als màsters comporta una taxa de 155,22 euros que s'han de pagar. Aquest estudi permet realitzar la preinscripció fins a 4 màsters diferents amb un únic pagament. La taxa s'abona tant en fase 0 com en la resta, sempre que l'accés es realitze des de titulacions fora de l'Espai Europeu d'Educació Superior.

Existeix més informació sobre aquesta fase i el pagament de la taxa en la web del Servei d'Alumnat, on també està publicat el llistat de màsters que participen en aquesta fase 0 i que tenen ja oberta la seua preinscripció.

(01/02/2024)