Encén la teua conscičncia, apaga els llums

Setmana del Medi Ambient, del 13 al 17 de novembre

Sabies que… el consum d'energia elèctrica en climatització suposa, aproximadament, un 60% del consum total i que per cada grau que augmentes la calefacció o disminueixes la refrigeració es consumeix entre un 8% i un 10% més d'energia.

Aquestes són algunes dades que, la Unitat de Medi Ambient ens recorda amb motiu de la celebració de la Setmana del Medi Ambient en els diferents campus de la Universitat Politècnica de València (UPV).

La iniciativa, que tindrà lloc del 13 al 17 de novembre, persegueix un mateix propòsit: conscienciar la comunitat universitària sobre la importància de l'estalvi energètic. Per aquesta raó, s'ha preparat un ampli programa d'activitats. Entre elles, al Campus de Gandia, el divendres, 17 de novembre, la Unitat de Medi Ambient comptarà amb un estand informatiu situat en l'Àgora, en horari de 12.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 16.00 hores.

Coneix el consum energètic del teu campus, les mesures d'estalvi energètic adoptades o les accions que pots dur a terme per a fer un ús més eficient de l'energia. I, no oblides participar en el repte que proposa enguany la Unitat de Medi Ambient.

Per a més informació, consulta la pàgina web de la Setmana del Medi Ambient UPV.

(10/11/2023)