Novembre Jazz UPV

Torna el jazz al campus amb Sara Dowling Quartet

Amb Novembre Jazz UPV, el festival de jazz de la Universitat Politècnica de València, tornen els concerts de lliure accés als campus de Vera, Alcoi i Gandia del 6 al 10 de novembre.

El certamen, que enguany celebra la seua XXIX edició, continua proposant interessants projectes sorgits recentment en l'àmbit del nostre jazz, al mateix temps que dona l'oportunitat a artistes emergents dins d'una escena cada vegada més plural i diversa.

Al Campus de Gandia actuarà Sara Dowling Quartet el dimecres, 8 de novembre, a les 20.00 hores, a l'Aula Magna.

Sara Dowling Quartet

Triada millor vocalista en els British Jazz Awards 2019, Sara Dowling és ara reconeguda com una de les vocalistes de jazz de major talent. Es va formar primer com a violoncel·lista a l'escola de música Chetham’s i en el conservatori Royal Northern College of Music de Manchester, abans d'emergir com a vocalista i compositora poderosa i expressiva. Les seues influències més importants són Betty Carter i Sarah Vaughan, entre altres.

Sara Dowling Quartet està compost per la cantant Sara Dowling, el pianista Albert Sanz, el contrabaixista Dario Di Lecce i el bateria Esteve Pi.

El seu so és una animada fusió de nostàlgiques harmonies clàssiques i intensos ritmes de finals dels anys 60, on la interacció i la improvisació són el centre de l'actuació.

Recordeu, dimecres, 8 de novembre, Sara Dowling Quartet en concert al Campus de Gandia.

Programa complet de Novembre Jazz UPV en aquest enllaç.

(03/11/2023)