25 anys d'estudis de Turisme

El Campus de Gandia commemora els 25 anys d'estudis de Turisme a la UPV

Amb motiu del vint-i-cinqué aniversari dels estudis de Turisme al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), s'ha organitzat una jornada que reunirà a representants de diferents administracions públiques, professionals del sector turístic, personal investigador i docent per a abordar el passat, present i futur dels estudis de turisme.

La sessió, que compta amb el suport de la Càtedra Gandia Turisme Intel·ligent, tindrà lloc el dijous, 9 de novembre, a l'Aula Magna del Campus de Gandia.

Assoliments i reptes dels estudis de turisme

La ponència “25 anys de canvis en Turisme”, a càrrec del director gerent de la Fundació Visit València (2015-2023), Antonio Bernabé, obrirà el programa de la jornada que presentarà el professor Joan Carles Cambrils.

Després de la conferència inaugural, Antonio Guevara, president de la Conferència Espanyola de Deganes i Degans de Turisme; María del Val Segarra, vicerectora d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües de la UPV i Francisco Juan, director CdT Benidorm participaran en la taula redona que moderarà la directora acadèmica del Grau en Turisme, Estefanía Osorio. En ella s'analitzaran els assoliments i reptes dels estudis de turisme: passat, present i futur.

Sobre la transformació en el turisme ens parlarà Alla Perossolova, consultora del Departament d'Estudis Europeus Jean Monet i exdirectora del Programa de la Ruta de la Seda de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).

D'altra banda, en la segona taula redona, moderada per la subdirectora d'Alumnat i Innovació Educativa, Eva Mestre, s'abordarà la projecció professional dels estudiants de turisme.

La sessió conclourà amb el lliurament de reconeixements a aquelles persones que han col·laborat en el funcionament del Grau en Turisme que s'imparteix al Campus de Gandia de la UPV.

Jornada “25 anys de Turisme a la UPV”, 9 de novembre, a l'Aula Magna del Campus de Gandia.

Més informació i inscripció

(03/11/2023)