Universitat Sčnior

Acte d'obertura del programa sènior 2023-2024

El programa Universitat Sènior del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) celebrarà l'acte d'obertura del nou curs acadèmic 2023-2024 el dilluns, 30 d'octubre, a les 11.00 hores, a l'Aula Magna del centre universitari.

Formació universitària per a majors de 50 anys

En marxa des del curs 2017-2018, el programa Universitat *Sènior del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) compta amb una gran acollida. Aquesta iniciativa, integrada en el Vicerectorat d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat de la UPV, és l'encarregada d'elaborar i organitzar un programa formatiu de caràcter universitari, específic per a majors de 50 anys, que pretén acostar la Universitat a les persones que mantenen l'entusiasme per continuar aprenent.

Mitologia al cinema i les sèries; Interpretació del paisatge cultural mediterrani i els seus recursos transversals; Felicitat i neurociència: què ens diu la psicologia; Taller d'introducció a l'escriptura creativa; Audicions comentades: una visió crítica de la història de la música; Claus de la comunicació mediàtica… són algunes de les assignatures que inclou el programa acadèmic d'este curs.

Recordeu, acte d'obertura del nou curs acadèmic 2023-2024 del programa Universitat Sènior del Campus de Gandia, dilluns, 30 d'octubre, a les 12.00 hores, a l'Aula Magna.

(23/10/2023)