- -
UPV
 

96.48% de satisfacció general

96.48% de satisfacció general

Ja pots consultar els resultats de l'Enquesta Pegasus sobre la qualitat dels serveis prestats per la UPV

Els resultats de l'Enquesta Pegasus de satisfacció de les usuàries i usuaris de la Universitat Politècnica de València (UPV), amb els serveis oferits per les unitats de gestió, centres i departaments, ja es poden consultar.

L’enquesta va ser creada el 2008 i el percentatge de persones satisfetes es manté per damunt del 95% des de fa sis anys. El 2022, l’índex de persones satisfetes s’ha situat al 96,48% i la nota mitjana de valoració és de 8,07.

Aquest any, s’han avaluat 95 unitats i han participat 6.211 persones.

Com s’avalua?

Els serveis són valorats sobre la base del nivell de satisfacció relacionat amb la informació rebuda; el tracte rebut; la senzillesa dels mecanismes de sol·licitud; la professionalitat; l’adequació dels terminis i la satisfacció general.

(01/10/2023)



EMAS upv