Escola de doblatge

Desenvolupa la teua creativitat i perfecciona les teues habilitats comunicatives

Després de l'èxit de la primera edició, arriba un nou curs de l'Escola de doblatge al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV). Una excel·lent oportunitat per a iniciar-se en el fascinant món del doblatge.

Dicció, vocalització, interpretació…

L'ús correcte de la veu, la seua projecció, la primera lectura d'un text… El curs està pensat per a aquelles persones interessades a utilitzar la veu de manera correcta, tant en la seua aplicació al doblatge cinematogràfic com en la comunicació diària per a parlar en públic.

“No fa falta tenir coneixements previs. Aquesta escola està dirigida a totes les persones que vulguen millorar les seues habilitats comunicatives”, ha indicat el periodista i professor del curs, Joan Tur.

A més, es tracta d'un curs pràctic en el qual es treballa com en un estudi de doblatge. L'alumnat podrà conèixer els secrets d'aquest fabulós món i aprendre a treballar la seua actitud davant del micròfon, submergir-se en un personatge…, posant en pràctica les tècniques apreses.

“Les classes són cent per cent pràctiques, doblant pel·lícules i sèries molt conegudes i als millors actors i actrius”, ha subratllat Tur.

Escola de doblatge al Campus de Gandia

L'Escola de doblatge és una iniciativa “promoguda des de la Càtedra d'Innovació i entre el professorat destaquen professionals com l'actor i dramaturg Ximo Solano, el director i actor de doblatge Rafa Nàcher, Miguel Coll, locutor i veu reconeguda d'audiollibres i la dobladora María José Chabrera”.

Les classes s'impartiran els dimarts, en horari de vesprada, de 18.00 a 21.00 hores, del 31 d'octubre al 23 d'abril, en l'Espai Emprenedor (planta baixa, edifici B).

Per a més informació, consulta aquest enllaç.

(01/10/2023)