PC_ACTS 2024

Propostes Culturals d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat

El Vicerectorat d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert la nova convocatòria de projectes culturals PC_ACTS 2024, dirigida a totes les persones de la comunitat universitària perquè proposen activitats relacionades amb l'art, la ciència, la tecnologia o la societat, per a desenvolupar durant l'any vinent 2024.

L'objectiu de PC_ACTS és incentivar la cultura en els àmbits de docència, investigació i gestió de la UPV, en línia amb les característiques de la cultura sostenible: “una visió integradora i holística que supere la compartimentació del coneixement i treballe de manera transdisciplinària per a aconseguir un objectiu comú: transformar el nostre món”. D'ací el desig d'impulsar projectes que relacionen art, ciència i ciutadania, o temàtiques que requerisquen la connexió de solucions estètiques, científiques i socials, formulades com a propostes inclusives i transformadores relacionades amb els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) de l'Agenda 2030 i que, alhora, funcionen com a planter per a obrir noves dimensions culturals en les polítiques de desenvolupament sostenible.

Enguany la convocatòria incorpora diverses novetats. Consulta els canvis!

Termini de presentació: del 30 de setembre al 30 de novembre 2023.

(01/11/2023)