Convocatòria Erasmus+ Pràctiques

Termini de presentació de sol·licituds obert fins al 31 de maig de 2024

Si estàs pensant a realitzar una estada amb finalitats de pràctiques en el marc del programa Erasmus+, consulta la convocatòria dirigida a l'alumnat de grau, màster i doctorat del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Les estades amb finalitats de pràctiques formen part de l'Acció KA1 del programa Erasmus+ de la Unió Europea en l'àmbit de l'Educació Superior. Es tracta d'una iniciativa destinada a seleccionar i assignar fons a estudiants i persones recentment titulades que realitzen una estada amb finalitats de pràctiques en el marc del programa Erasmus+ entre l'1 de juny de 2023 i el 31 de juliol de 2024 al país de destinació que trien.

En la pàgina web de l'Oficina de Programes Internacionals d'Intercanvi de la UPV tens tota la informació sobre aquesta convocatòria. Consulta en ella els objectius, les condicions i els requisits del programa per a optar a una de les estades amb finalitats de pràctiques.

(01/10/2023)