Fira dels serveis i Generaciķ Espontānia

Si acabes d'arribar, vine a conéixer tot el que pot oferir-te el Campus de Gandia

Per a donar a conèixer tots els serveis que el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) posa a la disposició dels seus estudiants de grau, màster i doctorat, el dijous, 28 de setembre, se celebrarà la Fira dels serveis.

En aquest esdeveniment l'alumnat del campus podrà informar-se dels tallers, els programes… que al llarg del curs acadèmic organitzen la Biblioteca, l'Institut de Ciències de l'Educació, el Servei de Promoció Lingüística i Cultural, el Servei d'Ocupació i Pràctiques, la Delegació d'Alumnes o Esports.

Per a això, els diferents serveis del campus estaran atenent personalment totes les consultes, des de les 12.30 hores, en el Hall d'Exposicions, en la planta baixa de l'edifici G.

Presentació del Programa Generació Espontània

I si vols acollir-te a l'aprenentatge basat en la pràctica, no deixes passar l'oportunitat de formar part d'un equip de Generació Espontània. Al Campus de Gandia hi ha més d'una dotzena de grups que treballen en àmbits molt diversos relacionats amb la fotografia, el teatre, la música o la lectura…, segur que trobes un pensat per a tu!

Així que, el dijous, també seran presents en aquesta gran fira perquè l'alumnat de nou ingrés puga integrar-se fàcilment en aquells grups on tinga major afinitat.

Una iniciativa del PIAE+

La Fira dels serveis és una iniciativa integrada en el PIAE+ (Pla Integral d'Acompanyament a l'Estudiant), un programa de la UPV per a ajudar i acompanyar a cada estudiant des del mateix moment de la seua matrícula -ja siga de grau, màster o doctorat- fins a la finalització dels estudis.

(22/09/2023)