Arranca el curs acadčmic

1500 persones han triat el Campus de Gandia per a cursar els seus estudis universitaris

Més de 1500 persones han triat el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) per a cursar els seus estudis universitaris durant 2023-2024. Del total de l'alumnat del centre, 514 són estudiants de nou ingrés: 409 de grau i doble grau i 105 de màster.

Per a facilitar-los un bon començament, el campus organitza les Jornades d'Acollida. Enguany, les sessions s'han celebrat els dies 8, 14 i 18 de setembre. En aquestes jornades, l'alumnat de grau i doble grau, d'intercanvi i de màster ha rebut la benvinguda per part de l'equip directiu del centre, ha conegut les instal·lacions, així com els recursos i eines informàtiques a la seua disposició.

Graus i dobles graus

Al Campus de Gandia s'imparteixen cinc graus (Grau en Ciències Ambientals, Grau en Comunicació Audiovisual, Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge, Grau en Tecnologies Interactives i Grau en Turisme), amb una duració de quatre anys i tres dobles graus (Doble Grau en Administració i Direcció d'Empreses + Turisme, Doble Grau en Enginyeria Forestal i del Medi natural + Ciències Ambientals Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual) que permeten obtenir dues titulacions.

Màsters universitaris: l'oferta formativa incorpora un nou màster

Una vegada finalitzats els estudis de grau, amb el propòsit de continuar formant el futur professional, el Campus de Gandia ofereix la possibilitat de cursar un màster: Màster Universitari en Enginyeria Acústica, Màster Universitari en Avaluació i Seguiment Ambiental d'Ecosistemes Marins i Costaners, Màster Universitari en Comunicació Transmèdia i Màster Universitari en Postproducció Digital. L'oferta formativa incorpora aquest curs el Màster Universitari en Intel·ligència Turística.

Programa de doctorat

A més, des del passat curs acadèmic, al Campus de Gandia s'imparteix el Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Marina i Costanera. Gestionat per una comissió acadèmica integrada per personal expert i investigador de prestigi del campus, de l'Institut d'Investigació per a la Gestió Integrada de Zones Costaneres (IGIC), així com per científics pertanyents a altres estructures investigadores de la UPV.

Des del campus es continua treballant per a millorar l'oferta docent actual. En aquest sentit, la UPV va aprovar en el Consell de Govern, celebrat al juliol, la memòria de verificació del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària, que s'impartirà de manera semipresencial a partir del curs 24-25 al Campus de Gandia. Segons el director del centre, Jesús Alba, “és una resposta a una gran demanda de les nostres titulades i titulats amb vocació docent i que necessiten aquest màster per a poder exercir. D'aquesta manera, continuem complint el nostre compromís d'estar al costat de la nostra societat, i ajudem al fet que Gandia i la comarca de la Safor tinguen un centre públic de referència, pròxim i familiar on poder cursar-lo”.

(11/09/2023)