Dilluns, 18 de setembre

El Campus de Gandia dona la benvinguda a estudiants de màster universitari

Tot el que necessites saber sobre la normativa del màster que curses, recursos acadèmics, eines bàsiques i molt més… Coneix l'experiència de continuar els teus estudis universitaris de màster al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Jornada d'acollida per a estudiants de màster

La Jornada d'acollida dirigida a estudiants de màster (Màster Universitari en Enginyeria Acústica, Màster Universitari en Avaluació i Seguiment Ambiental d'Ecosistemes Marins i Costaners, Màster Universitari en Comunicació Transmèdia, Màster Universitari en Postproducció Digital i Màster Universitari en Intel·ligència Turística) tindrà lloc el dilluns, 18 de setembre, a les instal·lacions del Campus de Gandia.

Benvingudes, benvinguts!

A l'inici de cada curs acadèmic, l'escola organitza aquestes sessions dirigides a l'alumnat de nou ingrés -de grau, programes d'intercanvi i de màster-. En elles s'ofereix informació bàsica per al desenvolupament de la vida de l'alumnat del campus com a estudiant universitari: estructura organitzativa del centre, dels graus i màsters que s'imparteixen, funcionament dels diferents serveis i infraestructures (biblioteca, tallers, aules…).

Les jornades d'acollida comencen amb la benvinguda a les persones participants a càrrec de la direcció del centre i la subdirecció d'Alumnat i Innovació Educativa. A continuació, s'imparteixen xarrades i tallers per a oferir a l'estudiant informació general de caràcter acadèmic sobre el desenvolupament dels estudis triats amb la finalitat d’aprofitar les activitats formatives programades al llarg del curs.

Recorda, dilluns, 18 de setembre, de 9.00 a 13.00 hores, Jornada d'acollida dirigida a estudiants de màster al Campus de Gandia.

(14/09/2023)
Més informaciķ: